Dies ist das technische Support-Forum für WPML - das mehrsprachige WordPress-Plugin.

Mitlesen können alle, doch nur WPML-Kunden können hier Fragen veröffentlichen. Das WPML-Team beantwortet Anfragen im Forum an 6 Tagen pro Woche, 22 Stunden am Tag.

Our next available supporter will start replying to tickets in about 1.86 hours from now. Thank you for your understanding.

This topic contains 1 Antwort, has 2 Teilnehmer.

Last updated by Marcel vor 1 Monat, 1 Woche.

Assigned support staff: Marcel.

Autor Beiträge
August 28, 2019 um 8:16 am #4471859

friedrichM

Hello!

I am using your plugin on my Woocommerce shop hidden link (Austria content) and hidden link (German content) - this two domains are under the same woocommerce with WPML de-DE and de-AT content.

I am also using GRAVITYPDF and the LIVE-PREVIEW. The PDF LIVE PREVIEW shoes me on the finto24.de website: "Message: file origin does not match viewer's" - i think the problem is the "rest_url" because the URL in the iframe of GravityPDF shows like this (second domain should be "www.finito24.de":
"hidden link"

Attached you will see, that the second link is hidden link > how can i change that?
The .AT domain works perfect.

You can try it:
1. hidden link
2. Selctor: "Ohne Prägung" > "Prägung in Silber"
3. Button / Checkbox: "Prägung am Buchdeckel hinzufügen"

After that, you will see the "Live Preview" and the ERROR-MESSAGE

I am using the sam live preview / gravity form on my Austria/Eu Site.
hidden link

The plugin owner told me:
It looks like WPML isn't correctly translating the `rest_url` function call to the appropriate domain name, and is why the Previewer isn't working. This function uses `get_home_url` under the hood, which WPML claims to support automatically.

August 28, 2019 um 3:39 pm #4475629

Marcel
Supporter

Languages: Englisch (English ) Deutsch (Deutsch )

Timezone: Europe/Madrid (GMT+02:00)

Hallo Friedrich,

wir sind momentan mit dem Gravity PDF Plugin nicht kompatibel. Ich habe Ihren Fall an meine Kollegen vom 2nd Tier Support zur weiteren Abklärung weitergeleitet.

Ich gebe Ihnen schnellstmöglich Bescheid, wenn ich eine Rückmeldung dazu erhalte.

Freundliche Grüße
Marcel