Este es el foro de soporte técnico de WPML, el plugin multilingüe de WordPress.

Todas las personas pueden leerlo pero solo los clientes de WPML pueden ingresar comentarios. El equipo de WPML responde en el foro 6 días a la semana, durante 22 horas por día.

Etiquetado: 

This topic contains 5 respuestas, has 3 mensajes.

Last updated by Alejandro hace 5 meses.

Assigned support staff: Alejandro.

Autor Publicaciones
mayo 9, 2019 a las 9:55 am #3774863

araceliR-2

Estoy intentando actualizar pero me sale el siguiente mensaje y no sé qué tengo que hacer.

¡Gracias!

mayo 9, 2019 a las 10:04 am #3774939

Noman
Supporter

Languages: Inglés (English )

Timezone: Asia/Karachi (GMT+05:00)

Hi,

Thank you for contacting WPML Support. I am going to reply this in English, if you still need Spanish support please let me know.

1) Please go to WP Dashboard >> Plugins >> Add new >> Commercial tab >> and try to update plugins from there as you can see in attached screenshot.

2) If still issue persists, please update manually every WPML plugin with the latest ones downloaded from your account page. Then don't forget to clean the browser and server cache, as this sometimes happens due to cache.

To do a manual update please follow these steps:

1. Backup your database – see for example: http://wordpress.org/extend/plugins/wp-db-backup/

2. Deactivate the existing WPML plugin and add-ons.

3. Delete the plugin files – this does not delete your translations. You will simply delete the plugin files from your "wp-content/plugins" folder, NOT the database records.

4. Download the updated plugins from our servers (https://wpml.org/account/downloads/) and upload them to the plugin directory.

5. Activate the WPML plugin and add-ons.

- We have another user who was able to solve the same issue like this (Summary at top):
https://wpml.org/forums/topic/im-getting-this-message-wpml-update-is-incomplete/

Thank you

mayo 16, 2019 a las 10:11 am #3824521

araceliR-2

Hello! In English is ok! Sorry, I can't see the screenshoot... Sorry!

mayo 16, 2019 a las 11:11 am #3825249

Noman
Supporter

Languages: Inglés (English )

Timezone: Asia/Karachi (GMT+05:00)

Hi,

Sorry for inconvenience, here are missing screenshots.

Thank you

mayo 20, 2019 a las 8:29 am #3844773

araceliR-2

Thank you so much for the screenshots but I can't see string translation. I attach the screenshot. 🙁

mayo 20, 2019 a las 3:17 pm #3848267

Alejandro
Supporter

Languages: Inglés (English ) Español (Español ) Italiano (Italiano )

Timezone: Europe/Rome (GMT+02:00)

Hola,

Ya que Noman está de vacaciones, tomaré su lugar y te ayudaré yo aquí en el forum, si no es un problema para ti.

Por casualidad cuando registraste WPML tenías el plan "Multilingual Blog"? si es así, entonces, te pido que pruebes lo siguiente:

1) Ve a Plugin > Agrega nuevo > Comercial > Comprobar si hay acctualizaciones
2) Actualiza esa misma página. Revisa si ahora aparecen estos plugins

Si no es asi entonces por favor, siempre en la misma página presiona el botón "Cancelar el registro de WPML en este sitio web" y haz lo siguiente:

3) En tu cuenta de WPML.org ve a "Sitios" encuentra tu página web y borrala. luego creala de nuevo (asegurandote de usar el mismo domino, tal cual como lo encuentras en Opciones > General )

4) Registra de nuevo tu página, con la nueva llave de activación

Ahora deberían aparecer y por lo tanto podrás descargarlos y activarlos desde allí mismo.

Saludos.