Este es el foro de soporte técnico de WPML, el plugin multilingüe de WordPress.

Todas las personas pueden leerlo pero solo los clientes de WPML pueden ingresar comentarios. El equipo de WPML responde en el foro 6 días a la semana, durante 22 horas por día.

This topic contains 1 respuesta, has 2 mensajes.

Last updated by Noman hace 7 meses, 2 semanas.

Assigned support staff: Noman.

Autor Mensajes
febrero 28, 2019 a las 10:47 am #3254668

Cristina Nieto Galarza

Hola!!
Cuando yo activo "WPML Multilingual CMS" desaparece parte del diseño, css o estilo de mi página web. Incluso el logotipo (ver betean2.jpg).
Cuando lo desactivo, se ve perfectamente todo (ver betean1.jpg).

No sé qué puede estar pasando.

Muchas gracias!!!

febrero 28, 2019 a las 12:30 pm #3255230

Noman
Supporter

Languages: Inglés (English )

Timezone: Asia/Karachi (GMT+05:00)

Hi,

Thank you for contacting WPML Support. I am going to reply this in English, if you still need Spanish support please let me know. I would be more than happy to help you in this issue.

I see you are using Avada theme, In this theme you can translate theme options by switching different language using the Language Switcher in the top of the WP Admin panel. Please make sure same theme options are selected also in other language. If you want to apply same styling on both languages then select ‘All Language’ options from wp admin language switcher then save theme options.

Once you've selected ‘All Languages’ option from the dropdown, the theme options for all the languages will be replaced by the default language you have set in WPML options. Once you make changes to any theme option, that change will be applied on all WPML languages.

Here is doc for more details:
hidden link

If still issue persists, please delete all sort of caches on your site / server cache (if any) / plugin cache / CDN cache (if any), clear browser cache and then check the page.

Please let me know if this resolves your issue or you need further assistance.

Thank you

El debate ‘[Cerrado] Desaparece parte del estilo y el logo de cabecera’ está cerrado y no admite más respuestas.