Este es el foro de soporte técnico de WPML, el plugin multilingüe de WordPress.

Todas las personas pueden leerlo pero solo los clientes de WPML pueden ingresar comentarios. El equipo de WPML responde en el foro 6 días a la semana, durante 22 horas por día.

Our next available supporter will start replying to tickets in about 4.40 hours from now. Thank you for your understanding.

Etiquetado: 

This topic contains 1 respuesta, has 2 mensajes.

Last updated by Noman hace 7 meses, 3 semanas.

Assigned support staff: Noman.

Autor Publicaciones
febrero 22, 2019 a las 11:10 pm #3234237

martaT-6

Hola!

Estoy empezando la traducción y si os fijaís sólo aparece el selector de idioma en la Home, en si te vas a cualqueir otra página desaparece.

hidden link (Aquí aparece)

hidden link (Aquí no)

Muchas gracias por todo!

febrero 25, 2019 a las 12:45 pm #3239758

Noman
Supporter

Languages: Inglés (English )

Timezone: Asia/Karachi (GMT+05:00)

Hi,

Thank you for contacting WPML Support. I am going to reply this in English, if you still need Spanish support please let me know.

- Please make sure you have translated your pages in secondary language.

- I have noticed that your website’s WP Memory Limit is 40MB. The WP memory limit needs to be increased, it's different than php memory. PHP memory is fine but WordPress uses 40Mb as default in your site. Minimum requirements for WPML are 128Mb: https://wpml.org/home/minimum-requirements/

Please add this to the top of wp-config.php to increase WP memory:

/* WP Memory Limit */
define('WP_MEMORY_LIMIT', '256M');
define( 'WP_MAX_MEMORY_LIMIT', '256M' );

- Please delete all sort of caches on your site / server cache (if any) / plugin cache (WP Rocket Cache) / CDN cache (if any), clear browser cache and then check the page.

I would also suggest to disable WP Rocket cache plugin temporary to confirm.

Please let me know if this resolves your issue or you need further assistance.

Thank you

El debate ‘[Cerrado] El selector de idioma sólo aparece en el home’ está cerrado y no admite más respuestas.