Este es el foro de soporte técnico de WPML, el plugin multilingüe de WordPress.

Todas las personas pueden leerlo pero solo los clientes de WPML pueden ingresar comentarios. El equipo de WPML responde en el foro 6 días a la semana, durante 22 horas por día.

This topic contains 1 respuesta, has 2 mensajes.

Last updated by Noman hace 3 meses, 3 semanas.

Assigned support staff: Noman.

Autor Publicaciones
junio 26, 2019 a las 8:01 am #4090247

antoniN

Estoy tratando de: No aparece la cadena "Theme Dashboard > General Options > Header - General Options > Custom Text in Header" de la plantilla KALLYAS para traducir en Cadenas de traducción

URL de (mi) sitio web donde aparece el problema:
Entorno de pruebas hidden link
Entorno de producción hidden link

Yo esperaba ver: Al acceder a WPML > String Translation > buscar el texto de la cadena Custom Text in Header > no retorna resultados

En vez de eso, obtuve: No funciona la traducción de la cadena

junio 26, 2019 a las 8:43 am #4090539

Noman
Supporter

Languages: Inglés (English )

Timezone: Asia/Karachi (GMT+05:00)

Hi,

Thank you for contacting WPML Support. I am going to reply this in English, if you still need Spanish support please let me know.

If your Custom Text in Header coming from Customizer/Theme options then you can translate it by following this doc:
https://wpml.org/documentation/getting-started-guide/translating-theme-options/

If still issue persists, please provide temporary access (WP-Admin and FTP Login info) to your site (preferably staging site), so that I can look into your setup and debug the issue.

Your next answer will be private which means only you and I have access to it.

=== Please backup your database and website ===

✙ I would additionally need your permission to de-activate and re-activate Plugins and the Theme, and to change configurations on the site. This is also a reason the backup is really important.

Thank you

El debate ‘[Cerrado] No aparece la cadena "Custom Text in Header" de la plantilla KALLYAS para traduc’ está cerrado y no admite más respuestas.