Este es el foro de soporte técnico de WPML, el plugin multilingüe de WordPress.

Todas las personas pueden leerlo pero solo los clientes de WPML pueden ingresar comentarios. El equipo de WPML responde en el foro 6 días a la semana, durante 22 horas por día.

Our next available supporter will start replying to tickets in about 1.97 hours from now. Thank you for your understanding.

This thread is resolved. Here is a description of the problem and solution.

Problem: I am trying to translate the address that appears in the top header of the page. I am using TheGem theme.

Solution: Solution here: https://wpml.org/es/forums/topic/no-logro-que-encuentre-cadena-de-texto-de-direccion-del-top-header-del-themgem/#post-3608221

Etiquetado: 

This topic contains 2 respuestas, has 2 mensajes.

Last updated by albertoR-21 hace 6 meses.

Assigned support staff: Noman.

Autor Mensajes
abril 13, 2019 a las 9:18 am

albertoR-21

Estoy tratando de: traducir (a euskara) la dirección que aparece en el top header de la página: "Políg. Ind. Asteasu, Área G, Pab. 98 C. 20159 ASTEASU (GPS 43.190067, -2.089256)"
Hago búsqueda de cadenas y no me sale para poder traducir. Pero el texto que sale en euskera aunque no es el correcto si que es diferente del de español, pero no se de donde lo saca ni como cambiarlo.

URL de (mi) sitio web donde aparece el problema: hidden link

Yo esperaba ver: "Asteasu Polig. Ind, G Ingurua, 98 C Pab. 20159 ASTEASU (GPS 43.190067, -2.089256)"

En vez de eso, obtuve: "Políg. Ind. Asteasu, Área G, Pab. 98 C. 20159 ASTEASU ((GPS 43.190067, -2.089256)"

abril 14, 2019 a las 3:08 pm #3608221

Noman
Supporter

Languages: Inglés (English )

Timezone: Asia/Karachi (GMT+05:00)

Hi,

Thank you for contacting WPML Support. I am going to reply this in English, if you still need Spanish support please let me know.

- I see your top area text was coming from Appearance >> Theme Options >> Contacts & Socials > Top Area Contacts as you can see in the attached screenshot.

- I have added dummy translation by switching language using the Language Switcher in the top of the WP Admin panel as you can see in the attached screenshot.

Could you please check and confirm?

Thank you

abril 14, 2019 a las 4:24 pm #3608381

albertoR-21

My issue is resolved now. Thank you!