Este es el foro de soporte técnico de WPML, el plugin multilingüe de WordPress.

Todas las personas pueden leerlo pero solo los clientes de WPML pueden ingresar comentarios. El equipo de WPML responde en el foro 6 días a la semana, durante 22 horas por día.

This topic contains 1 respuesta, has 2 mensajes.

Last updated by Noman hace 3 meses, 1 semana.

Assigned support staff: Noman.

Autor Publicaciones
julio 14, 2019 a las 7:53 pm #4205937

alianza-hemoevil-by-lxS

Estoy tratando de: poner la web wn inglés y español

URL de (mi) sitio web donde aparece el problema: hidden link

Yo esperaba ver: los dos idiomas, español e inglés

En vez de eso, obtuve:Solo en español y cuandole doy a inglés pone page not found

julio 15, 2019 a las 2:22 am #4206337

Noman
Supporter

Languages: Inglés (English )

Timezone: Asia/Karachi (GMT+05:00)

Hi,

Thank you for contacting WPML Support. I am going to reply this in English, if you still need Spanish support please let me know.

Is it only happening with home page or other pages as well?

1. Could you please make sure that the translated page is 100% translated and published?

2. Please re-save permalink by pressing ‘Save Changes’ button from Settings >> Permalinks and see if this resolve your issue: https://codex.wordpress.org/Settings_Permalinks_Screen

3. I have noticed that your website’s WP Memory Limit is 40MB. The WP memory limit needs to be increased, it's different than php memory. PHP memory is fine but WordPress uses 40Mb as default in your site. Minimum requirements for WPML are 128Mb: https://wpml.org/home/minimum-requirements/

Please add this to the top of wp-config.php to increase WP memory:

/* WP Memory Limit */
define('WP_MEMORY_LIMIT', '256M');
define( 'WP_MAX_MEMORY_LIMIT', '256M' );

4. Please delete all sorts of caches on your site / server cache (if any) / plugin cache / CDN cache (if any), clear browser cache and see if this resolves your issue.

5. If still issue persists, please check for a possible theme and plugin conflict. To do that you can switch back to any default theme (e.g. Twenty Seventeen theme), Disable all plugins except WPML and see if this issue goes away with default theme and only WPML activated?

Thank you

El debate ‘[Cerrado] No me aparecen las traducciones en inglés. Pone Page not found cuando clico’ está cerrado y no admite más respuestas.