Este es el foro de soporte técnico de WPML, el plugin multilingüe de WordPress.

Todas las personas pueden leerlo pero solo los clientes de WPML pueden ingresar comentarios. El equipo de WPML responde en el foro 6 días a la semana, durante 22 horas por día.

This topic contains 1 respuesta, has 2 mensajes.

Last updated by Yvette hace 1 mes, 4 semanas.

Assigned support staff: Yvette.

Autor Publicaciones
agosto 16, 2019 a las 4:20 pm

luis-adrianZ

Estoy tratando de: instalar los plugins de WPML

URL de (mi) sitio web donde aparece el problema: hidden link

Yo esperaba ver: Deseo instalar los plugins para poder traducir mi sitio web

En vez de eso, obtuve: al instalar el plugin WPML Multilingual CMS el sito se daña, mostrando error 404 Not Found. No me es posible enviar el informe de depuración, ya que si dejo el plugin activo el sitio se daña y lo debo mantener online.

I am trying to: install the WPML plugins

URL of (my) website where the problem appears: hidden link

I expected to see: I want to install the plugins to translate my website

Instead, I got: When installing the WPML Multilingual CMS plugin, the site is damaged, showing 404 Not Found error. I cannot send the debug report, because if I leave the plugin active the site is damaged and I must keep it online.

agosto 19, 2019 a las 9:20 am #4414843

Yvette
Supporter

Languages: Inglés (English ) Español (Español )

Timezone: Europe/Madrid (GMT+02:00)

Hello

There was some problem with the initial installation of the plugin. I re-initiated the wpml database tables and re-exeucted the installation.

Now, it appears as it shoudl with no 404 page errors.

Please note that you need to do the following:
- increase your WP PHP memory allocation to at least 128M
- please note that if you are planning to use Woocommerce, then to use WPML with Woocommerce you will need to also install : String Translation, Translation Management, WPML Media Installation adn Woocommerce Multilingual plugin.

I hope this has resolved your issue.