This is the technical support forum for WPML - the multilingual WordPress plugin.

Everyone can read, but only WPML clients can post here. WPML team is replying on the forum 6 days per week, 22 hours per day.

This topic contains 3 replies, has 2 voices.

Last updated by Carlos Rojas 3 months, 1 week ago.

Assigned support staff: Carlos Rojas.

Author Posts
July 11, 2019 at 10:32 am #4188723

germanM-7

Tell us what you are trying to do?
I want to export all the content in spanish to send it to my translation agency and translate it into French. When I export the content, I only see parts of it. I have build the site with BeTheme and Muffin Builder.

hidden link

July 11, 2019 at 11:57 am #4189483

Carlos Rojas
Supporter

Languages: English (English ) Spanish (Español )

Timezone: America/Montevideo (GMT-03:00)

Hello,
Thank you for contacting WPML support.

Could you describe the steps you are following to export the content? Also, could you tell me the name of the translation agency?

Kind regards,
Carlos

July 11, 2019 at 1:49 pm #4190415

germanM-7

Hola Carlos,
He activado WPML Translation Management para poder tener el Editor de Traducción avanzado (había leído que era compatible con el tema y el builder que usa). Me sale el mensaje "El Editor de traducción avanzado está habilitado pero no activo".

Dicho esto, cuando voy a Administración de la traducción, y selecciono el contenido para crear un trabajo de traducción (lo he hecho con una página y con varias, para probar). En Traducciones me aparecen las páginas que he agregado y desde ahí puedo o bien traducir el contenido o bien descargarmelo en XLIFF. Si le doy al botón traducir a alguna de las páginas, me lleva al Advanced Translation editor y ahí no veo todo el contenido de mi página, solo veo 4 campos para traducir. Si exporto el fichero tampoco sale todo.

Puedo darte acceso al backend si fuera necesario.

July 11, 2019 at 1:53 pm #4190497

Carlos Rojas
Supporter

Languages: English (English ) Spanish (Español )

Timezone: America/Montevideo (GMT-03:00)

Hola,
Muchas gracias por su respuesta.

Por favor visite este enlace donde encontrará los pasos a seguir para traducir los sitios que utilizan BeTheme: https://wpml.org/documentation/theme-compatibility/create-multilingual-wordpress-websites-using-betheme-and-wpml/

Saludos cordiales,
Carlos