Please make sure to update to WPML 4.3.6 and check our list of Known Issues before reporting

This is the technical support forum for WPML - the multilingual WordPress plugin.

Everyone can read, but only WPML clients can post here. WPML team is replying on the forum 6 days per week, 22 hours per day.

This topic contains 1 reply, has 2 voices.

Last updated by Itamar 3 months ago.

Assigned support staff: Itamar.

Author Posts
November 12, 2019 at 9:50 pm #4935089

igorR-12

Buonasera, ogni volta che vado a tradurre qualcosa, l'editor di traduzione mi propone dei contenuti che sono già stati tradotti. Come mai?
Se non completo al 100% la traduzione non posso modificare niente. Non ho bisogno dell'editor di traduzione.

Devo tradurre i form di contatto (CF7) e non riesco. Ogni volta che aggiungo la lingua inglese mi trovo i campi del form e sotto altri campi del page builder ma relativi ad altre pagine ed ogni form mi cambia contenuti di una pagina diversa.

Grazie

November 13, 2019 at 8:42 pm #4942629

Itamar
Supporter

Languages: English (English ) Hebrew (עברית )

Timezone: Asia/Jerusalem (GMT+02:00)

Hi.

You have opened this ticket in the English forum and wrote in Italian. If you want to get support in the Italian language please open a ticket in our Italian forum here.
https://wpml.org/it/forums/forum/supporto-in-italiano/
If you want to continue here then please ask your question again in English.

Thanks,
Itamar.

The topic ‘[Closed] Editor di traduzione mi ripropone traduzioni già fatte’ is closed to new replies.