Please make sure to update to WPML 4.3.4 before reporting any issue

Hi, Amit here, I am the WPML Support Manager, our current ticket queue is high, update your WPML plugins and make sure you meet the minimal requirements for running WPML before reporting an issue please - many tickets are resolved doing that

Please look at our updated list of Known Issues and you can also use our support search to find helpful information and of course review our documentation before opening a ticket.

If you do need to open a ticket please make sure to provide us with all the needed information as described in this page

This is the technical support forum for WPML - the multilingual WordPress plugin.

Everyone can read, but only WPML clients can post here. WPML team is replying on the forum 6 days per week, 22 hours per day.

This thread is resolved. Here is a description of the problem and solution.

Problem: Ich möchte einen Button Text eines Bloom Opt-Ins übersetzen.

Solution: Dazu muss unter WPML String Translation die Liste nach Elementen von Bloom durchsucht werden. Diese sind in Unterkategorien von " et_bloom_options" angelegt. Hier können Sie die Elemente anhaken, damit diese in der String Translation Tabelle zur Übersetzung erscheinen.

Link zum Filter: /admin.php?page=wpml-string-translation%2Fmenu%2Fstring-translation.php&context=admin_texts_et_bloom_options

This topic contains 2 replies, has 2 voices.

Last updated by stefanF-21 4 months, 2 weeks ago.

Assigned support staff: Marcel.

Author Posts
July 11, 2019 at 10:22 am

stefanF-21

Hallo,

beim Plugin Bloom ist ein Button in Verwendung, bei dem ich die Strings nicht ausfindig machen kann. Mein Ziel wäre es, den Button-Text 'Hier klicken' in 'Click here' zu übersetzen. Haben Sie eventuell eine Idee wo ich diesbezüglich fündig werden könnte? Ich habe bereits bei Plugin-und Theme Lokalisierung das Plugin Bloom durchsuchen lassen und dann in der String-Translation gesucht; leider ohne Erfolg.
Im Anhang sehen Sie ein Bildschirmfoto mit Details.

Freundliche Grüße
Stefan

July 11, 2019 at 1:27 pm #4190099

Marcel
Supporter

Languages: English (English ) German (Deutsch )

Timezone: Europe/Madrid (GMT+01:00)

Hallo Stefan,

dazu musste unter WPML String Translation die Liste nach Elementen von Bloom durchsucht werden. Diese waren in Unterkategorien von " et_bloom_options" angelegt.

Ich habe nun gleich alle Texte der Bloom Opt-In ns angehakt und ganz unten auf "Anwenden" geklickt. Nun sind alle Opt-In Texte in der String Translation Tabelle zur Übersetzung verfügbar.

Link zum Filter: hidden link

Freundliche Grüße
Marcel

July 11, 2019 at 1:39 pm #4190323

stefanF-21

Herzlichen Dank!