We have just released WPML 4.3.3. Before reporting issues please make sure to update - this version resolves all known issues with the major WPML 4.3 release

Hi, Amit here, I am the WPML Support Manager, our current ticket queue is high, update your WPML plugins and make sure you meet the minimal requirements for running WPML before reporting an issue please - many tickets are resolved doing that

Please look at our updated list of Known Issues and you can also use our support search to find helpful information and of course review our documentation before opening a ticket.

If you do need to open a ticket please make sure to provide us with all the needed information as described in this page

This is the technical support forum for WPML - the multilingual WordPress plugin.

Everyone can read, but only WPML clients can post here. WPML team is replying on the forum 6 days per week, 22 hours per day.

This topic contains 2 replies, has 2 voices.

Last updated by gretab 7 months ago.

Assigned support staff: Alejandro.

Author Posts
April 10, 2019 at 9:38 am #3574265

gretab

Bentrovati,

Ho bisogno di rinnovare urgentemente il mio abbonamento "Multilingual Agency" che scade tra 7gg, ho 14 siti che usano WPML;
Per rinnovare faccio login e poi clicco su "upgrade multilingual agency". nella pagina che si apre clicco su Buy now 159 euro. In alto compare il messaggio: "You have already activated this account". Non riesco a rinnovare "Multilingual Agency", potete aiutarmi per favore?

Grazie,
Greta

April 10, 2019 at 10:11 am #3574749

Alejandro
Supporter

Languages: English (English ) Spanish (Español ) Italian (Italiano )

Timezone: Europe/Rome (GMT+01:00)

Ciao!
Benvenuto al supporto cliente WPML.
Farò del mio meglio per aiutarti a risolvere questo problema.

Ho notificato il nostro team per vedere cosa succede e mi hanno risposto che al momento possiedi 2 licenze: una per il Multilingual Agency con rinnovi automatici (prossimo pagamento si farà il 17 Aprile 2019), quindi devi solo aspettare per quel pagamento e avere la somma giusta nel tuo conto.

In più, però hai anche una licenza Multilingual CMS che hai acquistato il 26 Marzo 2019.

Quindi il problema è che hai 2 licenze (per quello non potevi continuare prima).

Per ora quello che puoi fare è inviare un messaggio al nostro team di vendite e richiedere il rimborso per quest'ultima licenza "Multilingual CMS" che ha l'ID #3461465.

In questo modo mantieni la licenza che (penso) volevi mantenere (Multilingual Agency)

Per fare ciò, basta andare su questo link e scrivere al nostro team: https://wpml.org/purchase/refunds-policy/

Se hai altri dubbi o domande, scrivimi così ti posso aiutare ulteriormente.

Saluti,

Alejandro.

April 10, 2019 at 10:27 am #3574987

gretab

My issue is resolved now. Thank you!