No supporters are available to work today on this forum. Feel free to create tickets and we will handle it as soon as we are online. Thank you for your understanding.

This topic contains 1 reply, has 2 voices.

Last updated by Andrés 7 months, 3 weeks ago.

Assigned support staff: Andrés.

Author Posts
February 25, 2019 at 7:51 pm #3241813

Saskia Uppenkamp

Hallo, ich habe heute sowohl WordPress, wie auch mein Theme und ein WPML Plugin aktualisiert.
Seitdem wird eine meiner Unterseiten falsch verlinkt.
Richtig wäre saskia-uppenkamp.com/portrait, sollte so aussehen wie in Screenshot 1. von 21.44.56
Wenn ich aber auf den entsprechenden Button, Logo oder Bilder klicke, die mit diesem Link auf die Portfolioseite verlinken sollten, werde ich auf eine seltsame Variante meiner Blogpage weitergeleitet, die so gar nicht existiert. Diese hat folgenden Link
hidden link
Screenshot 2 von 21.45.27
Das sollte so gar nicht existieren, da Deutsch meine Hauptsprache ist und nur die englische Version einen -en Endung haben.
Bei der englischen Version werde ich ebenfalls auf diese Seite weitergeleitet.
Was ist hier passiert, wie kann ich diesen Fehler beheben, so das meine Besucher wieder auf die richtge Portfolioseite kommen?
Saskia

February 26, 2019 at 8:37 am #3243494

Andrés
Supporter

Languages: English (English ) Spanish (Español ) French (Français )

Timezone: Europe/Paris (GMT+02:00)

Hello Saskia,

Welcome to WPML support forum.

This forum is intended for how to questions. It seems that the issue that you are experiencing is beyond that and it is more a technical problem, maybe a compatibility issue.
https://wpml.org/documentation/support/accounts-for-wpml-end-users/

We committed with the site developer that this forum is only for that and we won't mess his development, So, for this kind of questions, you should ask your developer (license owner) to open a ticket in the technical forum.

Best regards,
Andrés