Il s'agit du forum d'assistance technique de WPML, le plug-in multilingue pour WordPress.

Il est accessible à tous, toutefois seuls les clients de WPML peuvent y publier leurs messages. L'équipe de WPML répond aux messages du forum 6 jours sur 7, 22 heures sur 24.

This topic contains 2 réponses, has 2 participants.

Last updated by lamineB il y a 2 mois.

Assigned support staff: Bruno Kos.

Auteur Messages
août 18, 2019 à 9:50

lamineB

Je tente de traduire les formulaires du plugin contact form 7 alors j'installe les plugins requis pour une telle opération à savoir: WPML String Translation, WPML Translation Management et Contact Form 7 Multilingual.

Une fois les plugins installé et activé, je vais voir ma liste de formulaire et je la trouve vide

j'ai vidé le cache de wpml mais toujours le même problème.

août 20, 2019 à 6:26 #4420721

Bruno Kos
Supporter

Languages: Anglais (English )

Timezone: Europe/Zagreb (GMT+02:00)

Hi,

Thank you for contacting WPML support!

I hope you don't mind if I answer in English - if you prefer a French supporter, let me know, but many (almost all) of our French supporters are on vacation this week so I am stepping in.

I've used hidden link to translate you issue - please check now. If I switch the language to either French or " all languages" within the dashboard while in the contact form page, they show up and you can translate them by following this tutorial
https://wpml.org/documentation/plugins-compatibility/using-contact-form-7-with-wpml/#translating-your-forms

Regards,
Bruno Kos

août 20, 2019 à 1:14 #4423877

lamineB

My issue is resolved now. Thank you!