This is the technical support forum for WPML - the multilingual WordPress plugin.

Everyone can read, but only WPML clients can post here. WPML team is replying on the forum 6 days per week, 22 hours per day.

Our next available supporter will start replying to tickets in about 5.95 hours from now. Thank you for your understanding.

This topic contains 19 risposte, has 4 voci.

Last updated by Shekhar Bhandari 1 mese, 1 settimana fa.

Assigned support staff: Shekhar Bhandari.

Autore Post
August 7, 2019 at 1:59 pm #4355771

Laura
Supporter

Languages: Inglese (English ) Italiano (Italiano ) Portoghese, Brasile (Português )

Timezone: Europe/Rome (GMT+02:00)

Ciao,

i link di invito servono per eventuali clienti, non per noi supporter.

Io ho bisogno delle credenziali di WordPress (= nome utente + password) per un utente superadmin (altrimenti non possono controllare tutto). Puoi inviarmi quelle del tuo utente di amministrazione oppure crearne uno apposito per il supporto, che sarebbe la cosa migliore.

August 8, 2019 at 7:50 am #4360511

marcoI-14

ho creato account per ogni sito.
[removed]

August 8, 2019 at 7:50 am #4360513

marcoI-14

ps per favore intervenite oggi che poi chiudiamo per qualche giorno!

August 8, 2019 at 4:13 pm #4364709

Laura
Supporter

Languages: Inglese (English ) Italiano (Italiano ) Portoghese, Brasile (Português )

Timezone: Europe/Rome (GMT+02:00)

Ciao,

ho rimosso le credenziali perché sono esposte nel forum pubblico.

Sono entrata nel sito unaltranapolisotterranea e l'editor avanzato era attivo ed è funzionante. Io non ho dovuto fare nulla, non c'è stato nessun intervento da parte mia, ho solo visitato la pagina.
Hai provato a rientrare nella pagina WPML > Impostazioni come ti aveva suggerito Alejandro?

August 9, 2019 at 9:01 am #4368837

Shekhar Bhandari
Supporter

Languages: Inglese (English )

Timezone: Asia/Kathmandu (GMT+05:45)

Hello there,

We don't have any Italian supporters available at the moment, so I would like to ask if it's ok for you to continue in English?

Also, it looks like you were providing the login details in the public forum, so I request you to only provide in the private form. I have marked the previous reply as private.

Also, the username and password don't have a site link so probably I wouldn't be able to check it, can you add the site login URL in the previous private reply.

Look forward to your reply.

Thanks

The topic ‘[Closed] Error: Api error unprocessable entity: Empty value for email’ is closed to new replies.