This is the technical support forum for WPML - the multilingual WordPress plugin.

Everyone can read, but only WPML clients can post here. WPML team is replying on the forum 6 days per week, 22 hours per day.

Nessun supporter è disponibile a lavorare oggi sul forum Italian. Sentitevi liberi di creare ticket e li gestiremo il prima possibile quando saremo online. Grazie per la comprensione.

This topic contains 3 risposte, has 2 voci.

Last updated by Andreas W. 6 mesi, 1 settimana fa.

Assigned support staff: Andreas W..

Autore Post
April 9, 2019 at 4:08 pm #3569185

ulrichB-4

Hello Andreas.

Filtering works now, but the edit link is broken.
Please have a look at the attached image.

Regards, Ulrich

April 9, 2019 at 4:44 pm #3569445

Andreas W.
Supporter

Languages: Inglese (English ) Spagnolo (Español ) Tedesco (Deutsch )

Timezone: America/Lima (GMT-05:00)

Hello,

Thank you for your message.

The login credentials from your latest ticket are not valid anymore. Please provide them again in your next message, which is set to private by default.

Also, please make a backup of your site and your database and got to WPML -> Support -> Troubleshooting.

Then run the Option that you see marked in yellow on the attached screenshot.

It this will not solve the issue please provide access for me in order to create a copy of your website for further investigation.

Kind regards
Andreas

April 10, 2019 at 8:51 am #3573685

ulrichB-4

Hello Andreas.

The troubleshooting did not help.
Thanks, for creating this new ticket.
First of all. I am german. Is it possible for you to move this ticket from the italian to the german site please?
To the ticket.
I'm sure it is a bug in the edit-link generation: Here is the html code that is generated for this button:
<a href="hidden link">Bearbeiten</a>

The show button link seems to be ok, it is:
<a href="hidden link">Anzeigen</a>

We are only talking about contact form 7 contact forms!
Attached is an image of the code.

April 10, 2019 at 4:22 pm #3578553

Andreas W.
Supporter

Languages: Inglese (English ) Spagnolo (Español ) Tedesco (Deutsch )

Timezone: America/Lima (GMT-05:00)

Hallo,

Ich möchte einen temporären Zugriff (wp-admin und FTP) auf Ihre Site anfordern, um das Problem genauer zu untersuchen. Besser wäre eine Testseite, an der das Problem repliziert werden kann.

Die dafür erforderlichen Felder finden Sie unterhalb des Kommentarbereichs, wenn Sie sich anmelden, um Ihre nächste Antwort zu hinterlassen. Die Informationen, die Sie eingeben werden, sind privat, was bedeutet, dass nur Sie und ich sie sehen und darauf zugreifen können.

Vielleicht muss ich Ihre Site lokal replizieren. Dazu muss ich vorübergehend ein Plugin namens „Duplicator“ auf Ihrer Site installieren. Dadurch kann ich eine Kopie Ihrer Website und Ihrer Inhalte erstellen. Sobald das Problem behoben ist, lösche ich die lokale Site. Lassen Sie mich wissen, ob dies bei Ihnen in Ordnung ist.

WICHTIG

Machen Sie eine Sicherungskopie der Site-Dateien und der Datenbank, bevor Sie uns den Zugriff gewähren.
Wenn Sie die Felder "wp-admin / FTP" nicht sehen, werden Ihre Anmeldedaten für Post und Website als "PUBLIC" (Öffentlich) festgelegt. Veröffentlichen Sie NICHT die Details Ihrer Website, es sei denn, Sie sehen die erforderlichen wp-admin / FTP-Felder. Wenn Sie dies nicht tun, bitten Sie mich, die private Box zu aktivieren. Die private Box sieht so aus:
hidden link

Mit freundlichen Grüßen
Andreas

The topic ‘[Closed] Split:Translation Management Edit link for translation jobs is broken’ is closed to new replies.