Este é o fórum de suporte técnico para o WPML, o plugin para WordPress multilíngue.

Qualquer um pode ler, mas apenas clientes do WPML podem postar aqui. A equipe do WPML responde no fórum 6 dias por semana, 22 horas por dia.

Marcado: 

This topic contains 1 resposta, has 2 vozes.

Last updated by Bruno 1 meses, 1 semana atrás.

Assigned support staff: Bruno.

Autor Posts
setembro 6, 2019 às 3:09 pm #4526219

adrianoM-8

Estou tentando: WPML's jquery-cookie.js plugin (hidden link) is firing an error preventing some other js stuff to initiate on certain pages. So, as long as We're using WooCommerce and it already enqueues the js-cookie js library for managing cookies [ hidden link ] -- which we also enqueue on our theme in case WooCommerce is deactivated, we'd like to completely dequeue 2 js files WPML loads so we could manage those ourselves using the js-cookie alternative.

We need to dequeue the jquery.cookie.js and the language-cookie.js files, but we'd like to include the contents of the language-cookie.js file on our website's core js file while completely dequeuing the file jquery.cookie.js we will be able to eliminate two extra http calls and solve the issue regarding the conflicting jquery cookie libraries.

Link de uma página em que o problema pode ser visto:

hidden link

Espero ver:

A filter/action to completely dequeue the jquery.cookie.js and the language-cookie.js files
A function to reload the language cookie data for ajax purposes on our own.

We plan not to use any WPML default language/currency switcher as we've built our own.

Em vez disso, o que acontece é:

setembro 6, 2019 às 10:12 pm #4527435

Bruno
Supporter

Languages: Inglês (English ) Português (Português )

Timezone: America/Sao_Paulo (GMT-03:00)

Obrigado por nos contactar. Eu vou responde-lhe em Português. Por favor, deixe-me saber se você preferir em inglês.

Para o WPML não usar o "language-cookie.js", você precisa apenas desativar a opção "Language filtering for AJAX operations", em WPML > Languages. Isso vai fazer com que esse arquivo não seja carregado. Eu vou anexar uma imagem para você ver.

Sobre o "jquery.cookie.js", em que página você está vendo esse arquivo? Alguma página de produto? Eu tentei encontrar onde esse arquivo está sendo definido no front-end, mas não o encontrei.

Obrigado.

O tópico ‘[Fechado] jQuery Cookie is not a function’ está fechado para novas respostas.