Este é o fórum de suporte técnico para o WPML, o plugin para WordPress multilíngue.

Qualquer um pode ler, mas apenas clientes do WPML podem postar aqui. A equipe do WPML responde no fórum 6 dias por semana, 22 horas por dia.

This topic contains 2 respostas, has 2 vozes.

Last updated by victorC-33 6 meses atrás.

Assigned support staff: Noman.

Autor Posts
abril 23, 2019 às 10:52 am #3662287

victorC-33

Estou tentando: Não estou conseguindo traduzir as strings de widgets, a versão em espanhol não aparece na parte do blog, mesmo depois de traduzidas.

Link de uma página em que o problema pode ser visto: hidden link

Espero ver: Espero que quando coloque no idioma espanhol, possa aparecer os widgets na página do blog.

Em vez disso, o que acontece é: Não aparece os widgets na página blog quando eu coloco na versão espanhol do site.

abril 23, 2019 às 11:11 am #3662513

Noman
Supporter

Languages: Inglês (English )

Timezone: Asia/Karachi (GMT+05:00)

Hi,

Thank you for contacting WPML Support. I am going to reply this in English, if you still need Portuguese support please let me know.

To take a closer look on this issue, please provide temporary access (WP-Admin and FTP Login info) to your site (preferably staging site), so that I can look into your setup and debug the issue.

Your next answer will be private which means only you and I have access to it.

=== Please backup your database and website ===

✙ I would additionally need your permission to de-activate and re-activate Plugins and the Theme, and to change configurations on the site. This is also a reason the backup is really important.

Thank you

abril 23, 2019 às 12:26 pm #3663817

victorC-33

My issue is resolved now. Thank you!