Skip Navigation

This thread is resolved. Here is a description of the problem and solution.

Problem:
Du oplever, at når du ændrer den danske version af din side, påvirker det også de svenske og norske versioner, selvom du har skiftet til 'WordPress editor' under 'translations'.
Solution:
For at løse dette problem, anbefaler vi, at du tjekker indstillingerne for sprogstyring i WPML og sikrer, at siderne er korrekt adskilt i hver sprogversion. Det er vigtigt at hver side har sin egen unikke oversættelse, som ikke synkroniseres automatisk med de andre sprogversioner. Du kan finde vejledning til hvordan du administrerer disse indstillinger på WPML dokumentation.
Hvis denne løsning ikke er relevant, fordi den er forældet, eller ikke passer til dit tilfælde, anbefaler vi, at du åbner en ny supportbillet. Vi anbefaler også, at du tjekker relaterede kendte problemer på https://wpml.org/known-issues/, verificerer versionen af den permanente løsning, og bekræfter, at du har installeret de seneste versioner af temaer og plugins. For yderligere assistance, besøg venligst WPML supportforum.

This is the technical support forum for WPML - the multilingual WordPress plugin.

Everyone can read, but only WPML clients can post here. WPML team is replying on the forum 6 days per week, 22 hours per day.

Tagged: 

This topic contains 1 reply, has 0 voices.

Last updated by Andrey 2 weeks, 2 days ago.

Assisted by: Andrey.

Author Posts
April 11, 2025 at 11:26 am #16922422

jensB-35

Background of the issue:
Jeg har en side på dansk, norsk og svensk, hvor den ændrer i den svenske og norske version, når jeg ændrer i den danske. Under 'translations' har jeg ændret siderne til 'Wordpress editor'.

Symptoms:
Når jeg ændrer i den danske version, ændres der også i den svenske og norske version, selvom jeg har ændret siderne til 'Wordpress editor'.

Questions:
Hvordan kan jeg ændre den danske side uden at det påvirker de andre sprogversioner?

April 11, 2025 at 9:01 pm #16924523

Andrey
WPML Supporter since 06/2013

Languages: English (English ) Russian (Русский )

Timezone: Europe/Kyiv (GMT+03:00)

Thank you for contacting WPML support.

I will be assisting you with the ticket that you have submitted here:
https://wpml.org/forums/topic/changes-occur-on-the-other-pages-when-i-make-changes-to-the-original/